ACTÍVATE!

ACTÍVATE!

xoves, 20 de novembro de 2014

O MEU PLE




    O MEU PLE


    Rocio Trastoy García







Este é o meu PLE. Que vou explicar a continuación.

Podese completar con:
  • Navego: Mozilla Firefox.
  •  Busco: Google
  •  Traballo: Oficce: Writer, Calc, Impress.
  •  Informome: Twiter, Youtube, Facebook, ademáis de Boletíns: BOE, BOP, DOG. Tamén na prensa dixital e na rede de amigos, compañeiras e compañeiros de traballo, familia, contactos.
  • Formome: na Uned e na EOI
  • Comunicome: Twiter, Facebook, Gmail, 
  • Comparto en: Facebook, Google +,Drive.
  • Creo: Impress
  • Redes Sociais: Twiter, Facebook, LinkedIn
  • Blogger
  • Organizo: Feedly
Polo que podedes comprobar uso ferramentas de información e xestión, de colaboración e relación e de produción.

Entendo que un PLE é como e con quen me comunico, me relaciono, creo para compartir e aprender

Ningún comentario:

Publicar un comentario